1تا 6 هیچ

اره 1 2 3 4 5 6 - 6تا بچه با سختی با وجود همه بد بختیهای زندگی اومدن و بودنشون رو با بودن 2 نفر به دنیا اثبات کردن . اقا و مامان  .ستونهای این 6 طبقه لرزون .6 طبقه ای که اصلا طبقه نیستن . نیم طبقم نیستن . ستون ها کهنه شدن ونیاز به مراقبت .ولی مراقبی نیست .عددی نیست . ششی نیست . که خاک بر سر 1 تا 6 که حالم به هم می خوره ازشون.

                                                            

                                                                 1                                                                                                                                     2                                                                                                                                    3                                                                                                                                     4                                                                                                                                    5                                                                                                                                     6                                                                                                                                اقا    مامان                                                                                                                        

( )

عادت ترکم نمی شه چشای مهربون تو ای عاشق ترین عاشق ها ای مونس تنهایی های تنهای من ای خدای من ای .......

فقط تو لابلای پرهای تو خواب سرد زمستونی میاد و بس تو در گیر من و من در گیر یکی دیگه . دیگه ای که دیگه دیگه بودنش در گرو بودن ما کنار اونه . و دریغ از بلد بودن بودن . بودن هایی از جنس مقدس خودش . خودش که خدا بودن خدا رو اون با خودش بودناش یادم داد .

زندگی شروعی ناشناخته و حرکتی خسیس داره و پایانشم تو رو تو خماریش می زاره .من دارم کم کم خمار می شم چون دیگه پایان روزای یکی از فرشته هاشه .

 

گوش کن

صبح ساعت 5:30 . من توی تراس خونه جنگلی خوابیدم .با صدای چکه شیر اب تو حوض حیاط از خواب بیدار میشم. هوای سرد نمی گذاره صدای چکه اب حالم رو جا بیاره و از جام بلند میشم.


پناهگاهی بین راهی تو درکه خیلی خستم نشستم تا خستگیم در بره و بلند بشم برم بالا. هوا سرده و زمین یخ زده . حوضی وسط پناهگاهه و چکه های اب یخ روی اب رو سوراخ کرده .