بودن یا نبودن با کدامین توجیه

سلام 

من هستم 

اگر نبودم چه؟ 

ولی هستم 

اینبار تنها . تنهای تنها 

من خواستم تنهایی را یا تنها شدم و بعد خواستم.؟ 

میخواستم. ولی تنها شدم و بعد خواستم و این تنهاییم را محکم کرد.هیچ صدایی نمی اید جز         .اری جز باسکوت با فرزاد بودن. دیگر نمی خواهم بگویم.دیگر نمیخواهم تابلوی مسیری باشم.دیگر نمیخواهم تابلوی (اینجا می تواند دره باشد) باشم.نمیخواهم چون هیچ تابلویی برای من نیست.پس من که می دانم باید ببویم.تا راه را دریابم من که میدانم باید بگریم تا چشمان خیسم راه را بهتر ببینند.پس من کی؟ 

من هم تابلو می خواهم.تابلویی که فقط تابلو باشد. نه آدمکی مغرور که از پس اعتماد به نفس خیالی به من راه اشاره کند . آن راه میدانم راه من نیست راه اوست که میخواهد خود را نشانم دهد. 

ای مردم من هم روزگاری تابلو بودم. 

تابلوی اینجا می تواند دره باشد حامد جان 

تابلوی اینجا جنگلیست زیبا مهدی جان گلها را ببو 

تابلوی اینجا همان جاست که ما میخواهیم قباد 

اری من هم تابلو میخواهم 

من کجایم؟ من کجا بروم؟ پس من چه؟ 

دیگر نه میخواهم تابلو باشم. نه تابلو میخواهم. میخواهم ببویم.لمس کنم.زمین بخورم.تا شاید راه خودش تابلویم شود. 

به امید روزی که هممون تابلوی هم باشیم نه تابلوی من هستم من. 

سرآغاز

سرآغاز رو آغاز میکنم 

سلام سلام.علیک سلام آقا.راستی اسم شما چی بود؟ من فرزادم .خوبین آقا فرزاد؟مرسی 

میشه خودتون رو بیشتر معرفی کنین؟ 

بله من فرزاد هستم 28 سالمه مجردم و ظاهرا" سرآغاز با سوالات شما قراره شرو بشه. 

میشه بگین چی شد اومدیدن سراغ وبلاگ؟بله حتما" واقعیتش منم مثل بقیه آدما دنبال خود خودمم.خودی که هنوز نخود. خودی که هنوز تو مشکلات زندگی گمه. خودی که هنوز خودش رو باور نکرده.خودی که اومده اینجا با شما خودمون بشه.از اونایی که خودشونن یاد بگیره خودشو پیدا کنه و خودش باشه. 

خوب ظاهرا"شما خیلی به نخود علاقه دارین؟نه این یه شوخی بود.به نظر میاد خود شما یک کم پیچیدس اینطور نیست؟ 

درسته اولا" من اصلا از نخود فرنگی تو سالاد الویه خوشم نمیاد. دوما" دقیقا" همینطوره که شما میگین .خود فرزاد یک کم پیچیدس.خود فرزاد یک کم قاطیه نمیدونم خوبه؟ نمیدونم بده؟ولی میدونم قاطیه.حقم داره چون با کوله بار صداقت و سادگی اومد تو جاده زندگی با یک زاویه دید محدود مهربون. با سادگی خاص خودش افتاد تو مشکلاتی که انقدر ساده بود توجیهش این بود که این سختیاادم رو میسازه .باعث رشد ادم میشه.ولی طفلک نمی دونست نه این سختیا و این توجیها مال آدماییه که تنهان و فقط خودشونن و خودشون و این دلایل فلسفی مال همون تنها هاس که سختیها و بی کسیا اونا رو تو رقابت زندگی جا گذاشته. 

ممنون ازتون واقعا" ناراحت کنندس که آدمای صادق باید همیشه کم بیلرن فکر میکنین اینجا دوستانی پیدا می کنین؟ 

امیدوارم بتونم اینجا دوستانی پیدا کنم تا با اونا بقیه راهو برم. 

مرس از اینکه با ما بودین. 

خواهش میکنم ممنون از بودنتون با من.