هر شب یک یادداشت

هر شب یک یاد داشت نه برای انتشار برای خودم خودی که گم کردشو نمی بینه. 

واقعا کیم چیم و چرا نیست اون داده بودنم . چی میخوام؟ 

من الان از وضعیت ناراضیم . از کدوم وضعیت؟ 

از وضعیت رضایتمندی از فرزاد. 

مثلا چی؟ 

مثلا کاری که برای پوله نه رضایت فرزاد. 

رضایت فرزاد تو چیه؟ 

نمی دونم گیر اینجاس دیگه 

من کیم؟ 

سوالی که نمی خوام سالها دنبالش بدووم می خوام به جواب برسم و با عشق بدووم 

من عکاسم من نویسندم من کارگردانم من ساز زنم من مشاورم من کیم؟ 

خدایا کمک کن من نمی خوام اینجوری بگذره تو هم نخوا من بندتم من تیکه ای از توام پس فرزاد ت رو نشون فرزاد بده 

قباد میگه هر شب یک یاد داشت 

من میگم هر شب یک سلام یک یاد اوری برای وجود 

من کیم ؟ 

خدا جون من نمی خوام اینتوری بره جلو کمک کن بینم چیزایی رو که باید پس بسم الله مثل همیشه 

دنیات انقدر بزرگ هست که که حق ما هم باشه توش پوچ نباشیم  

حق مام هست که سرمون به تنمون بیرزه 

پس کمک کن با من بودی هستی و خواهی بود 

نشون بده کیم؟ 

چی کاره خدا تو این دنیام 

من حالم از کارمندای بانک پاسارگاد این احمقای پشت باجه بشین به هم می خوره 

من اینا نیستم پس کمکم کن 

من چی کارم تنم رو گرم کن تا اخرش میام. 

می خوام قطع کنم یه حسی میگه برو ادامه بده 

خوب من از عکاسی لذ ت می برم من از نوشتن خوشم میاد 

من  من اره من می خوام عمیق نفس بکشم ولی ولی ....... 

ولی هوا کثیفه ولی هوایی نیست ول نایی نیست 

من هم نفس می خوام هوای تازه می خوام  

کمک کن