به خدا من نه منم نه این منم .واقعا نمی دونم کیم.

سوختن و ساختن به بهانه نبودن. نبودن اون چیزی که نمی دونی چیه . 

من حق کسی رو نخوردم ولی می ذارم حقم رو بخورین چون یه ذره از حقم هم برام کافیه . 

چون یه ذره از حقم من رو منه باد گیر رو اثبات می کنه . 

چون یه ذره از حقم من رو با خریدن یه ماشین به زباله های سر کوچه ها اثبات می کنه . 

چون یه ذره از حقم باعث می شه کبری و ذبی سوار ماشین بچه کوچیکشون بشن. 

چون یه ذره از حقم کمکم می کنه به این برسم. بابا خدا جون این با کمک تو بود نه بیژن نه رضا  

نه امیر نه منیر نه هیچکس خودم . 

حق خودم یه ذره از این یه ذره بیشتر بود ولی گرفتن. گرفتن ازم.  

من از حقم نمیگذرم چه کنم توان ندارم .کمکم کن. 

مثل همیشه . 

       من حقم رو از تو می خوام  

  

          اگه  حقمه  خب؟

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد