تف به روی ناکس هر چی مرده.

آره اخراج شدم . 

از لذت خوشبختی اخراجم کردن . 

از اینکه بتونم از یه جایگاه بالاتر با ادمای ضعیفتر نگاه کنیم . بخندیم .حرف بزنیم .اخراج شدم. 

خدایا شکرت . 

مرسی مثل اینکه سریال ناکامی های من تمومی نداره . 

بابا دمت گرم. 

بابا دمتون گرم. 

خیلی مردین . 

همتون مردین فکر می کردم فقط بیژن مرده دیدم نه هر کی شیکمش سیرتره مردتره . 

اگه حقوقت خوب باشه مردی . 

اگه کارانه هم بگیری دیگه خیلی مردی . 

اگه اضافه حقوق بگیری بابا آقایی . 

ولی میری ها بد بختن و حق ندارن مرد باشن تف به این همه مردی .  

 

کجایی پس کوشی .  

 

اینه نتیجه خوبی  

نتیجه صبر 

نتیجه نداشتن 

من خستم 

داری لهم می کنی . 

این حقم نبود. 

شاید اونم حقم نبود ولی این رو ازم گرفتن. 

شکرت. 

و 

توووووووووووووووووووووووووووووووو 

خوش به حال من که یه عمر با تو بودم و الان نیستی .خر . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد